mia-

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Mia - 14 februari 2013 05:26

Barnet mådde bra igår. Men fick vara hemma för hon hade feber i tisdags. Tok slappade på fm. Sköönt. Sedan åkte vi och handlade. Hööks för att köpa brodd och snösulor. Blev även ett slowfeednät til sweet. Sedan åt vi lite mat och åkte till stallet. packade hö och tog in sweet. Elise var galet ridsugen så hon tog ner Sweet barbacka på banan i ca 10minuter haha.

Sedan kom Christer och hämtade oss. Sweet var underbar. Elise kunde lasta henne själv.

Kommer fram till Grindstugan. Jag och Christer gör i ordning boxarna till Sweet och Talisman som ska stå i nyaste delen av stallet.

Elise går på en liten promenad med sweet.

Sedan tar jag in henne. Ska ledas förbi 2 hingstar så jag kände att första gången gör jag det! Inga problem.

Sweet kommer in i boxen och hittar maaaat.

-stör mig inte jag äter....

Jaha då kände hon sig som hemma då!?

Helt lugnt, gjorde ett utfall mot stackars Talisman när hon tyckte att han störde lite för mycket i hennes matstund.


Sedan åkte vi hem. Då har Elise feber igen!

Så nu blir det att vabba idag igen. Jag som typ aldrig vabbar, Nu har jag vabbat i en vecka!

Vabruari!!!!


Så idag är planen. Tokslappa på fm. Sedan åka ut till landet. Hovis kommer idag. Så då passar jag på att vara med. Elise kan lika gärna slöa på soffan i huset som i lägenheten.

Sedan tänkte jag städa av lite i huset så vi kan sova där i helgen. Kommer inte sova där inatt. Elise ska få sova i sin vanliga säng tills hon är helt frisk.


Ska lägga ut bilder under dagen/kvällen idag. Stallet är fortfarande en byggarbetsplats men det kommer bli toppen.

I morgon ska vi ha ihopsläpp ska bli intressant o se vad som händer :)

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards